Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen AX/ ZX, Peugeot 106 1.4 Diesel TUD3, zamiennik Gates - jakość OE,
Citroen C3 II/ DS3 1.4HDi 70 pasek rozrządu, Peugeot 206+/ 207/ 208 1.4HDi pasek rozrządu 139 zębów, nowy zamiennik GATES,
pasek rozrządu Citroen C1, C2, C3, NEMO, XSARA, Peugeot BIPPER, P107, P206, P207, P307, P1007 1,4HDi
pasek rozrządu Citroen C1, C2, C3, XSARA, Peugeot P107, P206, P307, P1007 1.4HDi, zamiennik Gates jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C3 1,4HDi-16v o wymiarach 135x1"
pasek rozrządu Citroen C3 1.4HDi-16v - 135 zębów, zamiennik jakości OE produkcja Gates,
pasek rozrządu Citroen, Peugeot 104x17mm BERLINGO, C2, C3, SAXO, XSARA, niemiecki zamiennik Febi,
pasek rozrządu Citroen BERLINGO 1.4/ C2 1.4/ C3/ NEMO/ SAXO/ XSARA/ Peugeot 1007/ 106 II/ 206/ 207/ 306/ 307/ Bipper/ Partner z silnikiem 1.4 TU3, pasek 104 zęby produkcji Gates - jakość OE,