Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Citroen XM I/ Peugeot 605 modele do roku 06.1994 do wersji ze zwykłym wspomaganiem, nowy w zamienniku - francuski SASIC,
drążek kierowniczy Citroen XM I/ Peugeot 605 modele do roku 06.1994 do wersji ze zwykłym wspomaganiem, nowy w zamienniku - hiszpański RTS,
drążek kierowniczy Citroen XM/ Peugeot 605 modele od roku 06.1994, dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic, nowy w zamienniku - hiszpański RTS
drążek kierowniczy Citroen XM/ Peugeot 605 modele od roku 06.1994, dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic, nowy w zamienniku - hiszpański TALOSA
drążek kierowniczy Citroen XM/ Peugeot 605 modele od roku 06.1994, dla pojazdów bez układu kierowniczego Servotronic, nowy w zamienniku - Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen XM do przekładni kierowniczych ze wspomaganiem progresywnym z systemem DIRAVI, nowy w zamienniku - hiszpański RTS,
drążek kierowncizy Citroen BERLINGO 2.0HDi/ Citroen XSARA PICASSO do nr 10116/ Peugeot PARTNER 2.0HDi, nowy w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
drążek kierowncizy Citroen BERLINGO 2.0HDi/ Citroen XSARA PICASSO do nr 10116/ Peugeot PARTNER 2.0HDi, nowy w zamienniku