Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
C15 1,1, R19 1,4 C3Jświeca zapłonowa...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Citroen Jumper, drążek kierowniczy Peugeot Boxergwint M16x1,5, długość 319mm, hiszpański producent RTS
drążek kierowniczy Citroen JUMPER, Peugeot BOXER, gwint M16x1,5, długość 320mm, strona lewa lub prawa, +/- wspomaganie kierownicy, nowy zamiennik Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen C8/ Peugeot 807 2,2HDi 16v/ JUMPY III/ EXPERT 3, elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy, nowy niemiecki Lemforder jakość oryginału,
drążek kierowniczy Citroen C8 2.0HDi/2.2HDi/ Peugeot 807 2.2HDi 16v/ Citroen Jumpy III/ Peugeot Expert 3, elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy - nowy zamiennik - niemiecki TRW jakość oryginału,
drążek kierowniczy Citroen C8 2.0HDi/2.2HDi/ Peugeot 807 2.2HDi 16v/ Citroen Jumpy III/ Peugeot Expert 3, elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy - nowy zamiennik - hiszpański Talosa,
drążek kierowniczy Citroen C8/ JUMPY III, drążek kierowniczy Peugeot 807 2,2HDi 16v/ EXPERT 3, elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy, nowy zamiennik Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen NEMO/ Peugeot BIPPER/ Fiat FIORINO, nowy w zamienniku - belgijski SIDEM,
drążek kierowniczy Citroen NEMO/ Peugeot BIPPER/ Fiat FIORINO, nowy w zamienniku - Prottego Palladium,