Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Citroen C8/ Peugeot 807 nowy zamiennik Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Citroen C8/ Peugeot 807 nowy zamiennik hiszpański Talosa,
drążek kierowniczy Citroen C8/ Peugeot 807 nowy zamiennik - niemieski TRW jakosć oryginału, dostarczany w zestawie z osłoną i cybantami,
drażek kierowniczy Citroen DS5/ Peugeot RCZ, strona lewa lub prawa - nowy zamiennik - belgijski SIDEM,
drażek kierowniczy Citroen DS5/ Peugeot RCZ, strona lewa lub prawa - nowy zamiennik - niemiecki Febi,
Citroen JUMPER I, JUMPER II, Peugeot BOXER I, BOXER II, drążek kierowniczy, gwint M16x1,5, długość 320mm, strona lewa lub prawa, +/- wspomaganie kierownicy - niemiecki oryginał TRW
drążek kierowniczy Citroen JUMPER, Peugeot BOXER, gwint M16x1,5, długość 320mm, strona lewa lub prawa, +/- wspomaganie kierownicy - nowy w zamienniku - hiszpański Talosa
drążek kierowniczy Citroen JUMPER, Peugeot BOXER, gwint M16x1,5, długość 320mm, strona lewa lub prawa, +/- wspomaganie kierownicy - niemiecki zamiennik Febi,