Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
CLIO II od 1999, KANGOO od 1999, THALIA od 1999, (ze wspomaganiem kier.) drążek kierowniczy do przekładni ze wspomaganiem, produkcji SMI, niemiecki producent TRW jakość oryginału,
CLIO II, KANGOO,THALIA (bez wspomagania kier.), drążek kierowniczy do przekładni bez wspomagania - niemiecki producent TRW jakość oryginału,
CLIO II, KANGOO,THALIA (bez wspomagania kier.), drążek kierowniczy do przekładni bez wspomagania - nowy w zamienniku Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Dacia DUSTER, drążek w komplecie z osłoną i cybantami, nowy zamiennik - hiszpański Talosa,
drążek kierowniczy Dacia DUSTER, drążek w komplecie z osłoną i cybantami, niemiecki producent TRW jakość oryginału,
drążek kierowniczy Dacia DUSTER, drążek w komplecie z osłoną i cybantami, niemiecki producent LEMFORDER jakość oryginału,
drążek kierowniczy Dacia LOGAN/ Dacia SANDERO bez wspomagania, długość całkowita z gwintem 210mm, nowy w zamienniku - hiszpański Talosa,
drążek kierowniczy Dacia Logan/ Dacia Sandero strona lewa lub prawa, długości 194mm, nowy w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,