Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Dacia LOGAN/ SANDERO, bez wspomagania, przekładnia kierownicza SMI, niemiecki zamiennik Febi,
drążek kierowniczy Dacia Logan/ Dacia Sandero strona lewa lub prawa, długości 194mm, nowy w zamienniku - hiszpański RTS,
drążek kierowniczy Dacia Logan/ Dacia Sandero strona lewa lub prawa, długości 194mm, nowy w zamienniku - Prottego Palladium,
drążek kierowniczy Renault ESPACE IV/ VEL_SATIS 247mm, bez dodatków - niemiecki zamiennik FEBI,
Renault MEGANE I do 18.09.1998r, drążek kierowniczy do przekładni produkcji SMI ze wspomaganiem,
drążek kierowniczy Mitsubishi Outlader 1-sza seria, od 2003 do 2006, drążek kierowniczy, wkręcany do listwy - nowy w zamienniku - hiszpański TALOSA,
drążek kierowniczy Mitsubishi Outlader 1-sza seria, od 2003 do 2006, drążek kierowniczy, wkręcany do listwy - nowy w zamienniku,
drążek kierowniczy Peugeot 306 wszystkie modele, nowy w zamieniku - francuski producent SASIC pewna sprawdzona jakość,