Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Renault Master I do rocznika 07.1998, gwint M16x1.5/M16x1.5, nowy w zamienniku - polski producent Tencar
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, zamiennik hiszpański Talosa,
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, niemiecki oryginał TRW,
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, zamiennik włoski SIDEM,
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, zamiennik holenderski A.B.S.
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, zamiennik niemiecki Febi,
MASTER II drążek kierowniczy, NISSAN INTERSTAR drążek kierowniczy, OPEL MOVANO drążek kierowniczy, zamiennik niemiecki VEMO/VAICO
drążek kierowniczy Renault Master II, gwint M16x1,5 zamiennik Prottego Palladium