Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - drążek kierowniczy, element przekładni wkręcany do listwy, a z drugiej strony dokręcana jest do niego tzw końcówka kierownicza. Obie te części mają przeguby kuliste, które zużywają się i powstają luzy, dokuczające nieprzyjemnymi stukami dochodzącymi spod samochodu, oraz nadmiernym luzem na kierownicy.
drążek kierowniczy Renault Master III od 02.2010r, gwint M16x1.5/M18x1.5, zamiennik hiszpański RTS,
drążek kierowniczy Renault Master III od 02.2010r, gwint M16x1.5/M18x1.5
drążek kierowniczy Renault Master III od 02.2010r, gwint M16x1.5/M18x1.5
drążek kierowniczy Renault Master III od 02.2010r, gwint M16x1.5/M18x1.5, zamiennik hiszpański TALOSA,
drążek kierowniczy Renault Master III od 02.2010r, gwint M16x1.5/M18x1.5, zamiennik niemiecki FEBI,
Renault MEGANE I do 18.09.1998r, drążek kierowniczy do przekładni produkcji SMI ze wspomaganiem, nowy w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
Renault MEGANE I do 18.09.1998r, drążek kierowniczy do przekładni produkcji SMI ze wspomaganiem, hiszpański Talosa,
Renault MEGANE I do 18.09.1998r, drążek kierowniczy do przekładni produkcji SMI ze wspomaganiem, nowy w zamienniku - niemeicki Febi,