Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - francuski Sasic, sprawdzona jakość
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - niemiecki FEBI,
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza CITROEN C5 I/ C5 II strona prawa, gwint zewnętrzny, M16x1,5, nowa w zamienniku - PROTTEGO PALLADIUM,
Citroen C5 X7 od 02.2008, końcówka układu kierowniczego, strona lewa - zamiennik belgijski SIDEM,
Citroen C5 X7 od 02.2008, końcówka układu kierowniczego, strona lewa - zamiennik francuski Sasic o sprawdzonej jakości,