Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
maska silnika - pokrywa komory przód...
tulejka metalowo-gumowa (silentblock...
BERLINGO, C15, XSARA, JUMPY, PARTNER,...
Śledź nas na Facebooku

Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakosć oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - hiszpański RTS jakość sprawdzona od lat
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN C3 II/ DS3, lewa strona - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN C3 II/ DS3, lewa strona - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN C3 II/ DS3, lewa strona - nowa w zamienniku - hiszpański
końcówka kierownicza CITROEN C3 II/ DS3, lewa strona - nowa w zamienniku - Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN C3 II/ DS3, prawa strona - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,