Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN C2/ Citroen C3/ PEUGEOT 1007, strona prawa - nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza CITROEN C2/ Citroen C3/ PEUGEOT 1007, strona prawa - nowa w zamienniku - niemiecki FEBI,
końcówka kierownicza CITROEN C2/ Citroen C3/ PEUGEOT 1007, strona prawa - nowa w zamienniku - francuski SASIC jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza CITROEN C2/ Citroen C3/ PEUGEOT 1007, strona prawa - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN C2/ Citroen C3/ PEUGEOT 1007, strona prawa - nowa w zamienniku - brand Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakosć oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - hiszpański RTS jakość sprawdzona od lat
końcówka kierownicza CITROEN C25/ PEUGEOT J5/ FIAT DUCATO, strona lewa lub prawa, wymiar gwintu 16x1,5 / wymiar stożka 16, nowa w zamienniku - Prottego Palladium,