Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona prawa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona prawa, gwint M14x1,5, stożek 12,9mm, nowa w zamienniku Prottego Palladium brand o dobrej jakości,
końcówka układu kierowniczego Citroen C-CROSSER/ Peugeot 4007, końcówka kierownicza strona lewa lub prawa, nowa w zamienniku - niemiecki FEBI znakomita sprawdzona jakość,
końcówka układu kierowniczego Citroen C-CROSSER/ Peugeot 4007, końcówka kierownicza strona lewa lub prawa, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka układu kierowniczego Citroen C-CROSSER/ Peugeot 4007, końcówka kierownicza strona lewa lub prawa, nowa w zamienniku - Prottego palladium - brand o swietnie dobranej jakości,
końcówka kierownicza CITROEN C1, końcówka kierownicza PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO, strona lewa - zamiennik hiszpański Talosa
końcówka kierownicza CITROEN C1/ PEUGEOT 107/ TOYOTA AYGO, strona lewa - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN C1, końcówka kierownicza PEUGEOT 107, TOYOTA AYGO, strona prawa - nowa w zamienniku - hiszpański Talosa