Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN/ PEUGEOT, strona lewa lub prawa, BERLINGO/ C15/ XSARA/ XSARA PICASSO/ ZX/ Peugeot 104/ 205/ 305/ 306/ 309/ 505/ PARTNER, nowa w zamienniku z linii ART,stożek 14,4mm, gwint M14x1,5mm
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona lewa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona lewa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - francuski SASIC,
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona lewa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona lewa, gwint M14x1,5, stożek 12,9mm, nowa w zamienniku Prottego Palladium brand o dobrej jakości,
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona prawa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona prawa, gwint M14x1,5, stożek 12.9mm, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN BX, strona prawa, gwint M14x1,5, stożek 12,9mm, nowa w zamienniku Prottego Palladium brand o dobrej jakości,