Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II - strona lewa, zamiennik hiszpański DYS, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II strona lewa - zamiennik hiszpański RTS, gwint M14x1.5, stożek 12.2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II strona prawa, niemiecki oryginał produkcji TRW,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II - strona prawa, zamiennik hiszpański DYS, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 406 wszystkie modele na stronę lewa - nowy zamiennik jakości oryginału - niemiecki TRW,
końcówka kierownicza PEUGEOT 406 wszystkie modele strona lewa - nowea w zamienniku - hiszpański TALOSA,
końcówka kierownicza PEUGEOT 406 wszystkie modele - strona lewa, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza PEUGEOT 406 wszystkie modele strona lewa - francuski zamiennik Sasic jakość potwierdzona,