Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza PEUGEOT 207 strona prawa, hiszpański zamiennik TALOSA,
końcówka kierownicza PEUGEOT 207 strona prawa,
końcówka kierownicza lewa PEUGEOT 405 II, 305 II niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II prawa - zamiennik hiszpański Talosa, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza prawa PEUGEOT 405 II, 305 II niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II na stronę prawą - francuski zamiennik Sasic, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II strona lewa, niemiecki oryginał produkcji TRW,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II na stronę lewą - francuski zamiennik Sasic, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm