Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II prawa - zamiennik hiszpański Talosa, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza prawa PEUGEOT 405 II, 305 II niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II na stronę prawą - francuski zamiennik Sasic, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II strona lewa, niemiecki oryginał produkcji TRW,
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II na stronę lewą - francuski zamiennik Sasic, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II - strona lewa, zamiennik hiszpański DYS, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II strona lewa - zamiennik hiszpański RTS, gwint M14x1.5, stożek 12.2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II strona prawa, niemiecki oryginał produkcji TRW,