Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona prawa
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona lewa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona prawa, niemiecki zamiennik produkcji Febi,
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona lewa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona prawa, hiszpański RTS, C4/ 307 -OPR10310
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona prawa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona lewa, niemiecki zamiennik produkcji Febi,
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona prawa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona lewa, hiszpański RTS, C4/ 307 -OPR10310
końcówka kierownicza Citroen C3 Picasso/ PEUGEOT 207/ 208 strona lewa - niemiecki oryginał TRW,
końcówka kierownicza Citroen C3 Picasso/ PEUGEOT 207/ 208 strona lewa -
końcówka kierownicza Citroen C3 Picasso/ PEUGEOT 207/ 208 strona lewa, niemiecki zamiennik Febi,