Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II niemiecki Lemforder, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II strona prawa - zamiennik hiszpański RTS, gwint M14x1.5, stożek 12.2mm
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona lewa, hiszpański zamiennik TALOSA,
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona lewa,
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona prawa
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona lewa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona prawa, niemiecki zamiennik produkcji Febi,
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona lewa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona prawa, hiszpański RTS, C4/ 307 -OPR10310
końcówka kierownicza CITROEN C4/ Peugeot 206/ 307 strona prawa, Citroen AX/ SAXO/ XANTIA/ XM/ PEUGEOT 106/ 305 I/ 605 strona lewa, niemiecki zamiennik produkcji Febi,