Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CLIO II 12.1999- TRW/ KANGOO I/ RENAULT MEGANE I 1999-/ MODUS/ SCENIC 99- SMI + TRW/ RENAULT THALIA I/ THALIA II/ TWINGO I 1999- / TWINGO II/ WIND, strona prawa - nowa w zamienniku - niemiecki FEBI
końcówka kierownicza Citroen NEMO, Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO, strona lewa
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II LEWA - zamiennik hiszpański talosa, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II niemiecki Lemforder, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II/ 305 II strona prawa - zamiennik hiszpański RTS, gwint M14x1.5, stożek 12.2mm
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona lewa, hiszpański zamiennik TALOSA,
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona lewa,
końcówka kierownicza Citroen C4 Cactus/ PEUGEOT 2008/ 208 strona prawa