Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza DACIA LOGAN/ DACIA SANDERO od 2004 wszystkie modele, strona prawa - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza DACIA LOGAN/ DACIA SANDERO od 2004 wszystkie modele, strona prawa - nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,
końcówka kierownicza DACIA LOGAN/ DACIA SANDERO od 2004 wszystkie modele, strona prawa - nowa w zamienniku - PROTTEGO PALLADIUM brand o dobrze dobranej jakości,
Dacia Solenza końcówka kierownicza, strona lewa lub prawa, oryginał Renault
Dacia Solenza, końcówka kierownicza, strona lewa lub prawa - nowa w zamienniku Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CLIO II 12.1999- TRW/ KANGOO I/ RENAULT MEGANE I 1999-/ MODUS/ SCENIC 99- SMI + TRW/ RENAULT THALIA I/ THALIA II/ TWINGO I 1999- / TWINGO II/ WIND, strona prawa - nowa w zamienniku - niemiecki FEBI
końcówka kierownicza Citroen NEMO, Peugeot BIPPER, Fiat FIORINO, strona lewa
końcówka kierownicza PEUGEOT 405 II, 305 II LEWA - zamiennik hiszpański talosa, gwint M14x1,5, stożek 12,2mm