Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT 19 lewa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki producent FEBI,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - francuski SASIC,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent DYS,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent RTS - jakość sprawdzona od lat,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - polski dostawca Mototechnika,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku PROTTEGO PALLADIUM,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA, strona lewa lub prawa