Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - polski dostawca Mototechnika,
końcówka kierownicza RENAULT 19 prawa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku PROTTEGO PALLADIUM,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA, strona lewa lub prawa
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - niemiecki FEBI o sprawdzonej jakości,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - francuski SASIC, znakomita sprawdzona jakość,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 21 modele z silnikiem montowanym wzdłuż pojazdu, gwint M14x1,5, wymiar stożka 16,5mm, nowa w zamienniku - hiszpański RTS, znakomita sprawdzona jakość,
końcówka układu kierowniczego Renault ESPACE I, Renault 4, Renault 5, Renault 18 strona lewa lub prawa, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginałui,