Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, gwint M16x1.5mm, nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, nowa w zamienniku - niemiecki Febi,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, nowa w zamienniku - francuski SASIC,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, końcówka kierownicza FIAT DUCATO, nowy zamiennik Prottego Palladium,
końcówka kierownicza RENAULT 19 lewa gwint M14x1.5, nowa w oryginale produkcji TRW,
końcówka kierownicza RENAULT 19 lewa gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent TALOSA,