Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - francuski producent SASIC, jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent RTS,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, strona lewa lub prawa, po 2002r - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER II, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER 2, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, strona lewa lub prawa, po 2002r - nowa w zamienniku Prottego Palladium brand o dobrej jakości,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER III, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER 3 nowa w zamienniku - holenderski producent A.B.S.,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER III, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER 3, strona lewa, od 2006r - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,