Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w oryginale niemieckiej produkcji TRW,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki producent RUVILLE,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki producent FEBI,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - francuski producent SASIC, jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent RTS,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona prawa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku Prottego Palladium,
końcówka kierownicza CITROEN JUMPER, końcówka kierownicza PEUGEOT BOXER, strona lewa lub prawa, po 2002r - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,