Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza CITROEN C6, końcówka kierownicza PEUGEOT 407 OPR10598-, Wymiar stożka [mm]: 17,05, nowa w zamienniku - hiszpański RTS, strona prawa
końcówka kierownicza CITROEN C6, końcówka kierownicza PEUGEOT 407 OPR10598-, Wymiar stożka [mm]: 17,05, nowa w zamienniku - niemiecki Febi, strona prawa
końcówka kierownicza CITROEN C6, końcówka kierownicza PEUGEOT 407 OPR10598-, Wymiar stożka [mm]: 17,05, nowa w zamienniku - hiszpański Talosa, strona prawa
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w oryginale niemieckiej produkcji TRW,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki producent FEBI,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - francuski producent SASIC, jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza CITROEN XANTIA/ XM/ PEUGEOT 607/ 605, strona lewa z gwintem M16x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent RTS,