Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza prawa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku Prottego Palladium,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - brand Hart,
końcówka kierownicza Renault CLIO I 03.1994-09.1998 strona lewa, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - niemiecki producent Febi jakość potwierdzona,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - linia ART,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona lewa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza RENAULT CLIO I od 08.1994/ KANGOO I do 01.1999/ MEGANE I do 02.1999/ MEGANE SCENIC do 02.1999 strona prawa, ze śrubą kontrującą, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,