Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 do 01.2010, strona prawa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona prawa, gwint M16x1,5, nowy zamiennik Prottego Palladium,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w oryginale Renault,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku - niemiecki Lemforder jakość oryginału,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,
końcówka kierownicza lewa RENAULT MASTER III 02.2010, gwint M14x1,5/M18x1,5, nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,