Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza Renault LAGUNA I prawa - zamiennik brand Hart
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm, zamiennik francuski SASIC,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm - niemiecki oryginał produkcji TRW,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER I do 1998, nowy zamiennik - Prottego Palladium, strona lewa lub prawa,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm - nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER I do 1998, nowy zamiennik - niemiecki FEBI, strona lewa lub prawa, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998,, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm, końcówka po regeneracji,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm, hiszpański zamiennik RTS,