Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm - nowa w zamienniku - hiszpański Talosa,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER I do 1998, nowy zamiennik - niemiecki FEBI, strona lewa lub prawa, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998,, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm, końcówka po regeneracji,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER do 1998, gwint wew. M16x1,5 / gwint zew. M12x1,5 / stożek 16mm, hiszpański zamiennik RTS,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 do 01.2010 strona lewa, gwint M16x1,5, nowa w oryginale z sieci Renault,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 strona prawa, gwint M16x1,5, nowa w oryginale z sieci Renault, nr 7701470364
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5, niemiecki oryginał TRW,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,