Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 do 01.2010 strona lewa, gwint M16x1,5, nowa w oryginale z sieci Renault,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 strona prawa, gwint M16x1,5, nowa w oryginale z sieci Renault, nr 7701470364
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5, niemiecki oryginał TRW,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, lewa - gwint M16x1,5, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański DYS, nr 22-00542-2
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 do 01.2010, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5, nowy zamiennik Prottego Palladium,