Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, lewa - gwint M16x1,5, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański DYS, nr 22-00542-2
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998 do 01.2010, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański RTS,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5, nowy zamiennik Prottego Palladium,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona prawa, gwint M16x1,5, niemiecki oryginał TRW,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona prawa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański TALOSA,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, prawa - gwint M16x1,5, niemiecki zamiennik Febi,
końcówka kierownicza RENAULT MASTER od 1998, strona lewa, gwint M16x1,5 - nowa w zamienniku - hiszpański DYS, nr 22-00542-1