Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
filtr powietrza kabinowy Citroen...
Śledź nas na Facebooku
Olej silnikowy produkcji francuskich koncernów, dedykowany do francuskich silników.
W naszej ofercie to przede wszystkim oleje Total i oleje Elf
Wyszukiwarka do ustalania ilości oleju w silniku jest dostępna na oficjalnej stronie internetowej koncernu Total, kliknij w link Dobierz swój olej i ustal jaki i ile potrzebujesz oleju do silnika w swoim francuzie
olej silnikowy 10W40 ELF EVOLUTION 700 TD 1 Litr,Wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających. Zalecany do silników Diesla bez FAP i bez DPF
olej silnikowy 10W40 TOTAL QUARTZ 7000 1 Litr,OLEJ NA BAZIE SYNTETYCZNEJ PRZEZNACZONY DO SILNIKÓW DIESLA i BENZYNOWYCH
olej silnikowy 10W40 TOTAL QUARTZ 7000 1 Litr, OLEJ NA BAZIE SYNTETYCZNEJ PRZEZNACZONY DO SILNIKÓW DIESLA
zastąpiony przez 10W40 ELF EVOLUTION 700 STI, olej silnikowy 10W40 ELF COMPETITION STI 4 L,Wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających.
olej silnikowy 10W40 ELF EVOLUTION 700 STI 4 Litry,Wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających. Zalecany przy instalacji gazowej.
olej silnikowy 10W40 TOTAL QUARTZ 7000 Energy 4 Litry, OLEJ NA BAZIE SYNTETYCZNEJ PRZEZNACZONY DO SILNIKÓW DIESLA i BENZYNOWYCH
olej silnikowy 10W40 ELF EVOLUTION 700 STI 5 Litrów,Wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających. Zalecany przy instalacji gazowej.
olej silnikowy 10W40 ELF EVOLUTION 700 TD 5 Litrów,Wielosezonowy olej półsyntetyczny, zestawiony ze specjalnie wyselekcjonowanych bazowych olejów syntetycznych i mineralnych oraz dodatków uszlachetniających. Zalecany do silników Diesla bez FAP i bez DPF