Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
łożysko wyciskowe sprzęgła RENAULT...
listwa na błotnik przedni przy...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.5D/TD o wymiarach 141x28mm, stosowany w Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER, zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrzadu do napędu wałka wyrównawczego Citroen XM 2.5TD/ Peugeot 605 2.5TD DK5ATE, obustronnie zębaty - oryginał produkcji Dayco,
pasek rozrządu Citroen Jumper/ Peugeot Boxer z silnikiem 2.5TDi o wymiarach 147x32mm, zamiennik Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607 z silnikiem 2.7HDi, zamiennik produkcji Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607 z silnikiem 2.7HDi, zamiennik produkcji Gates - jakość oryginału,
pasek zębaty napędu pompy wtryskowej Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607, zamiennik Dayco jakość OE,
pasek zębaty napędu pompy wtryskowej Citroen C5 III/ C6/ Peugeot 407 COUPE/ Peugeot 607, zamiennik Gates jakość OE,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot / Renault 3.0-V6 o wymiarach 259x32mm, C5, C8, XANTIA, XM, P406, 407, 605, 607, 807, zamiennik Dayco - jakość OE,