Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek zębaty rozrządu Citroen/ Peugeot 2.1TD o wymiarach 149x1", stosowany w Citroen EVASION/ XANTIA/ XM/ Peugeot 406/ 605/ 806, zamiennik produkcji Hutchinson - jakość OE,
pasek zębaty rozrządu Citroen/ Peugeot 2.1TD o wymiarach 149x1", stosowany w Citroen EVASION/ XANTIA/ XM/ Peugeot 406/ 605/ 806, zamiennik produkcji Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen JUMPER II 2,2HDi, pasek rozrządu BOXER II 2,2HDi
pasek rozrządu Citroen C5, C6, C8, C-CROSSER, 2,2HDi 156-170KMpasek rozrządu Peugeot 4007, 407, 607, 807, 2,2HDi 156-170KM
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.2HDi-16v DW12TED4, 146 zębów, stosowany w Citroen C5 I/ C5 II/ C8, Peugeot 406/ 607/ 807, zamiennik GATES - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.2HDi-16v DW12TED4, 146 zębów, stosowany w Citroen C5 I/ C5 II/ C8, Peugeot 406/ 607/ 807, zamiennik HUTCHINSON - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.5D/TD o wymiarach 141x28mm, stosowany w Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER, oryginał francuski Hutchinson,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 2.5D/TD o wymiarach 141x28mm, stosowany w Citroen JUMPER/ XM/ Peugeot 605/ BOXER, zamiennik DAYCO - jakość OE,