Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja HUTCHINSON - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja DAYCO - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER 2.0 o wymiarach 114x1", pasek produkcji Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen ZX/ Peugeot 306/ 405 II 2.0-16v o wymiarach 134x1", zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen ZX/ Peugeot 306/ 405 II 2.0-16v o wymiarach 134x1", oryginał Hutchinson,
pasek zębaty rozrządu Citroen/ Peugeot 1.8-16v EW7/ 2.0-16v EW10 o wymiarach 153x25mm, stosowany w Citroen C4/ C5/ C8/ JUMPY III/ Peugeot 206/ 307/ 308/ 407/ 807/ Expert 3, zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen XSARA/ Peugeot 306 z silnikiem 2.0-16v 163KM, zamiennik produkcji Dayco - jakość OE,