Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Ostatnio przeglądane
regulator napięcia alternatora VALEO...
łożysko wyciskowe sprzęgła RENAULT 5...
rura kolektorowa Citroen ZX 1,4,...
Citroen C5 III, oring przewodu...
Śledź nas na Facebooku

Pasek rozrządu, integralna część rozrządu silnika, można wymienić sam pasek w sytuacji kiedy z przebiegu pojazdu w kilometrach nie wynika konieczność wymiany rozrządu ale minęło 5 lat od poprzedniej wymiany (lub od nowości). Guma "parcieje" bez względu na przebieg pojazdu a 5 lat to taki graniczny okres po którym należy pamiętać o wymianie takich podzespołów jak paski. W naszej ofercie mamy tylko paski jakości oryginału od sprawdzonych producentów.
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja HUTCHINSON - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja DAYCO - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen/ Peugeot 1.9 Diesel typ DW8 140 zębów stosowany w Citroen BERLINGO/ C15/ JUMPY/ XSARA/ Peugeot EXPERT/ 206/ 306/ PARTNER, produkcja Gates - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER 2.0 o wymiarach 114x1", pasek produkcji Dayco - jakość oryginału,
pasek rozrządu Citroen ZX/ Peugeot 306/ 405 II 2.0-16v o wymiarach 134x1", zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen ZX/ Peugeot 306/ 405 II 2.0-16v o wymiarach 134x1", oryginał Hutchinson,
pasek zębaty rozrządu Citroen/ Peugeot 1.8-16v EW7/ 2.0-16v EW10 o wymiarach 153x25mm, stosowany w Citroen C4/ C5/ C8/ JUMPY III/ Peugeot 206/ 307/ 308/ 407/ 807/ Expert 3, zamiennik Gates - jakość OE,
pasek rozrządu Citroen XSARA/ Peugeot 306 z silnikiem 2.0-16v 163KM, zamiennik produkcji Dayco - jakość OE,