Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza, to w układzie kierowniczym najistotniejsza część, która przenosząc ruch obrotowy z kolumny kierowniczej na ruch posuwisto zrotny na koła, powoduje, że możemy skręcać samochodem kręcąc kołem kierownicy. Jest więc w ciągłym użyciu i zużywa się. Może to być rozszczelnienie przekładni wspomaganej hydraulicznie, może to być powybijanie przegubów w drążkach lub końcówkach kierowniczych, może to być zużycie zębatek listwy i ślimaka z głowiczki, które trąc o siebie, zużywają się szybciej przy słabym smarowaniu.
PEUGEOT 207 1,4-16v ET3J4 od OPR11683 do OPR12007PEUGEOT 207 1,4 EP3 od OPR11683 do OPR12007PEUGEOT 207 1,4HDi od OPR11830 do OPR12007PEUGEOT 1,6HDi 16V od OPR11830 do OPR12007dla kierownicy po lewej stronie i felg stalowychprzekładnia kierowni
przekładnia kierownicza Peugeot 305 do roku 1982
przekładnia kierownicza PUGEOT 305
przekładnia kierownicza Peugeot 305 II XU 1984-
PEUGEOT 306 I, 306 II, wszystkie wersje bez wspomaganiaprzekładnia kierownicza
1,4i/1,6i/1,9D,ZX 2,0-16v,( na płetwę)przekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT ze wspomaganiemZF.9626294530 112
przekładnia kierwonicza ze wspomaganiem Peugeot 307, KOYO 995-05005-1
przekładnia kierwonicza ze wspomaganiem Peugeot 307, przewody wciskane, produkcji TRW