Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza, to w układzie kierowniczym najistotniejsza część, która przenosząc ruch obrotowy z kolumny kierowniczej na ruch posuwisto zrotny na koła, powoduje, że możemy skręcać samochodem kręcąc kołem kierownicy. Jest więc w ciągłym użyciu i zużywa się. Może to być rozszczelnienie przekładni wspomaganej hydraulicznie, może to być powybijanie przegubów w drążkach lub końcówkach kierowniczych, może to być zużycie zębatek listwy i ślimaka z głowiczki, które trąc o siebie, zużywają się szybciej przy słabym smarowaniu.
przekładnia kierownicza RENAULT bez wspomagania kierownicy
do 07.1998przekładnia kierownicza RENAULT ze wspomaganiem
PEUGEOT 306 I, 306 II, przekładnia kierownicza
PEUGEOT 306 I, 306 II, przekładnia kierownicza
CITROEN C15 -09/1989, PEUGEOT 205 -01/1990może pasować do PEUGEOT 309przekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
CITROEN C15 -09/1989, PEUGEOT 205 -01/1990może pasować do PEUGEOT 309przekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT
CITROEN C15 -09/1989, PEUGEOT 205 -01/1990/ PEUGEOT 309 do 30.09.1989r, przekładnia kierownicza CITROEN/ PEUGEOT wersja bez wspomagania z połączeniem do kolumny na wieloklin - używana
CITROEN C15 09/1989-, PEUGEOT 205 01/1990-przekładnia kierownicza CITROEN, PEUGEOT