Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Uszczelnienie skrzyni biegów, to przede wszystkich uszczelniacze typu simmering pod półosie napędowe na obie strony, oraz na wałek sprzęgłowy, który wystaje ze skrzyni do połączenia z tarczą sprzęgła, a także pod wybierak biegów. Te miejsca w skrzyni biegów narażoen są na wycieki oleju, a skrzynia bez oleju nie wytrzymuje zbyt długo, więc warto te wrażliwe miejsca sprawdzać na wyciek i uszczelniacze wymieniać natychmiast po zauważeniu wycieku.
uszczelniacz półosi do skrzyni biegów NE7 w Renault TRAFIC I - oryginał produkcji Hutchinson, 42x54x8mm, wykonanie z prawym odrzutnikiem
TRAFIC I, s.b.NE7, NE3, NE2, uszczelniacz 42x58x11/18 pod prawą półoś
MASTER -97, pod półosie L/P
MASTER II 2,5D/2,8DT str prawa, R25 pod półosie L/P,
JUMPER, XM, 605, BOXER, uszczelniacz półosi lewej, do skrzyni biegów typu MLGU, MG5T,
JUMPER, XM, 605, BOXER, uszczelniacz półosi lewej, do skrzyni biegów typu MLGU, MG5T, zamiennik francuski Sasic
JUMPER, XM, 605, BOXER, uszczelniacz półosi lewej, do skrzyni biegów typu MLGU, MG5T,
uszczelniacz 3121.48 rzem z obudowąJUMPER, BOXER, 2,0/2,2hHDi/2,8HDi