Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Filtracja
Ładowanie...
Śledź nas na Facebooku
Uszczelnienie skrzyni biegów, to przede wszystkich uszczelniacze typu simmering pod półosie napędowe na obie strony, oraz na wałek sprzęgłowy, który wystaje ze skrzyni do połączenia z tarczą sprzęgła, a także pod wybierak biegów. Te miejsca w skrzyni biegów narażoen są na wycieki oleju, a skrzynia bez oleju nie wytrzymuje zbyt długo, więc warto te wrażliwe miejsca sprawdzać na wyciek i uszczelniacze wymieniać natychmiast po zauważeniu wycieku.
uszczelniacz - simmering na wałek sprzęgłowy do skrzyni automatycznej AM6 Citroen/ Peugeot - nowy oryginał Peugeot o wymiarach 45,5x62,9x6
PEUGEOT 504, 505,
Citroen JUMPER III, Peugeot BOXER 3, uszczelniacz (simmering) półosi lewej do skrzyni biegów 6-cio biegowej typu M40,
Citroen JUMPER III, Peugeot BOXER 3, uszczelniacz (simmering) półosi lewej do skrzyni biegów 6-cio biegowej typu M40,
oring do skrzyni biegów Citroen/ Peugeot typu BE3, do tulejki PSA.2105.35
uszczelniacz automatycznej skrzyni biegów o wymiarach 54,5x72x6,5 stosowany w Renault Clio II/ Clio III/ Kangoo I/ Laguna II/ Megane II/ Modus/ Scenic I/ Scenic II/ Thalia I, oryginał produkcji Corteco,
uszczelniacz automatycznej skrzyni biegów o wymiarach 54,5x72x6,5 stosowany w Citroen/ Peugeot do skrzyni automatycznej typu AL4, oryginał produkcji Peugeot,