Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
olej silnikowy 5W30 ELF EVOLUTIN 900...
wahacz CITROEN AX od 1992r/ Citroen...
linka otwierania maski Citroen...
opaska zaciskowa od przewodu...
Śledź nas na Facebooku
ELF.5W30-EVO-900SXR4
Nowy produkt
olej silnikowy 5W30 ELF EVOLUTIN 900 SXR 4 Litry, zalecany do samochodów Renault, baza hydrosyntetyczna (pakiet modyfikatorów tarcia i specjalnych dodatków) daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika. Oszczędność paliwa od 4,2% do 10%
Brak: uzupełnienie 24h do 48h
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2014-05-20
olej silnikowy 5W30 syntetyk (4L) EVOLUTION 900 SXR - ELF olej dedykowany do Renault
olej silnikowy 5W30 ELF EVOLUTIN 900 SXR 4 Litry, zalecany do samochodów Renault, baza hydrosyntetyczna (pakiet modyfikatorów tarcia i specjalnych dodatków) daje obniżenie tarcia w silniku i doskonałą ochronę silnika. Oszczędność paliwa od 4,2% do 10%
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
opakowanie [litr] | 4 |
specyfikacja oleju | 5W30 |
zastosowanie w silniku | benzynowy |
* nr oryginału | 5W30 |
marka samochodu | RENAULT, DACIA |
Wielosezonowy, paliwooszczędny. Jest szczególnie zalecany do smarowania wszystkich nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych: pracujących na benzynie ołowiowej i bezołowiowej, wielozaworowych , wolnossących, z turbodoładowaniem i z katalizatorami
Kolor ciemny
Gęstość w 15'C, kg/dm3 0,855
Lepkość kinematyczna w 40 'C, mm2/s (cSt) 51
Lepkość kinematyczna w 100'C, mm2/s (cSt) 9,84
Lepkość dynamiczna w -30'C, mPa.s (cP) <5180
Wskaźnik lepkości 168
temperatura zapłonu, 'C 236
Temperatura płynięcia, 'C -45
Liczba zasadowa (TBN), mg KOH/g 11
Może być stosowany w jeździe miejskiej i po autostradzie z dużą prędkością, w samochodach osobowych i dostawczych użytko-
wanych w najtrudniejszych warunkach eksploatacyjnych.
ELF EVOLUTION SXR 0W30 posiada:
- doskonałą płynność w niskich temperaturach co zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe
smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy
- wycisza pracę rozrządu w silnikach z hydraulicznym sterowaniem zaworów
- bardzo wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą
silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa)
- bardzo niska temperaturę płynięcia oleju pozwalającą na użytkowanie go w najtrudniejszych warunkach
- szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku
- wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów.
- całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,
- doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.