Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
olej silnikowy 15W40 ELF EVOLUTION...
Renault Trafic II do 2006r wkład...
czujnik położenia wałka rozrządu,...
przewód paliwowy od filtra paliwa do...
Śledź nas na Facebooku
ELF.15W40-EVO500TD.1
Nowy produkt
olej silnikowy 15W40 ELF EVOLUTION 500 TURBO DIESEL 1 Litr,Wielosezonowy, olej mineralny oparty na starannie dobranych mineralnych olejach bazowych i dodatkach uszlachetniających. Dla samochodów osobo- wych, dostawczych i ciężarowych o małej ładowności.
Dostępność: w ciągłej sprzedaży 24h do 48h
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2016-02-27
olej silnikowy 15W40 mineralny (1L) EVOLUTION 500 TURBO DIESEL - ELF olej dedykowany do Renault
olej silnikowy 15W40 ELF EVOLUTION 500 TURBO DIESEL 1 Litr,Wielosezonowy, olej mineralny oparty na starannie dobranych mineralnych olejach bazowych i dodatkach uszlachetniających. Dla samochodów osobo- wych, dostawczych i ciężarowych o małej ładowności.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
specyfikacja oleju | 15W40 |
zastosowanie w silniku | Diesel |
opakowanie [litr] | 1 |
marka samochodu | RENAULT, DACIA |
nr oryginału | 15W40 |
Zalecany do wszystkich silników wysokoprężnych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych małej ładowności pracujących w każdych warunkach klimatycznych i stosowanych we wszelkich rodzajach pracy.
parametry oleju:
Gęstość w 15'C, kg/dm3 0,883
Lepkośc kinematyczna w 40'C, mm2/s (cSt) 104
Lepkośc kinematyczna w 100'C, mm2/s (cSt) 14,4
Lepkośc dynamiczna w -15'C, mPa.s (cP) 3200
Wskaźnik lepkości 141
Temperatura zapłonu, 'C 216
Temperatura płynięcia, 'C -27
Liczba zasadowa (TBN), mg KOH/g 9,5
Zawartość popiołów siarczanowych, % 1,2
olej Turbo Diesel zapewnia:
płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy
wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa),
wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów, |
bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości, |
szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku,
całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,
doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.