olej silnikowy

Producenci

Ostatnio przeglądane

Nasi dostawcy części samochodowych
{* *}

Śledź nas na Facebooku

olej silnikowy 15W40 mineralny (1L) EVOLUTION 500 TURBO DIESEL - ELF olej dedykowany do Renault Zobacz większe

22,00 zł brutto

22,00 zł za szt.

Zadaj pytanie

olej silnikowy 15W40 mineralny (1L) EVOLUTION 500 TURBO DIESEL - ELF olej dedykowany do Renault

ELF.15W40-EVO500TD.1

Nowy produkt

olej silnikowy 15W40 ELF EVOLUTION 500 TURBO DIESEL 1 Litr,Wielosezonowy, olej mineralny oparty na starannie dobranych mineralnych olejach bazowych i dodatkach uszlachetniających. Dla samochodów osobo- wych, dostawczych i ciężarowych o małej ładowności.

Więcej szczegółów

Dostępność: w ciągłej sprzedaży 24h do 48h

Zobacz zamienniki

Opis

specyfikacja oleju15W40
zastosowanie w silnikuDiesel
opakowanie [litr]1
marka samochoduRENAULT, DACIA
nr oryginału15W40

Więcej informacji

Zalecany do wszystkich silników wysokoprężnych samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych małej ładowności pracujących w każdych warunkach klimatycznych i stosowanych we wszelkich rodzajach pracy.

parametry oleju:

Gęstość w 15'C, kg/dm3                                         0,883
Lepkośc kinematyczna w 40'C, mm2/s (cSt)             104
Lepkośc kinematyczna w 100'C, mm2/s (cSt)           14,4
Lepkośc dynamiczna w -15'C, mPa.s (cP)                 3200
Wskaźnik lepkości                                                    141
Temperatura zapłonu, 'C                                           216
Temperatura płynięcia, 'C                                         -27
Liczba zasadowa (TBN), mg KOH/g                           9,5
Zawartość popiołów siarczanowych, %                      1,2

olej Turbo Diesel zapewnia:

płynność w niskich temperaturach, co w połączeniu z odpowiednio dobranymi dodatkami przeciwzużyciowymi zapewnia: łatwy, oszczędzający akumulator rozruch silnika, natychmiastowe smarowanie i ochronę przed zużyciem współpracujących jego części, szybkie osiągnięcie optymalnej temperatury pracy

wysoki wskaźnik lepkości zapewniający odpowiednie smarowanie w wysokich temperaturach związanych z pracą silnika przy wysokich obrotach i pod dużym obciążeniem (np. jazda sportowa),

wyjątkową stabilność cieplną i odporność na utlenianie, co w połączeniu z doskonałymi właściwościami myjąco-dyspergującymi ogranicza powstawanie laków, nagarów, osadów i szlamów,

bardzo wysoką odporność na ścinanie polimerów zastosowanych w składzie oleju, co zapewnia wyjątkową stabilność wskaźnika lepkości,

szczególnie niską lotność, co zmniejsza zużycie oleju w silniku,

całkowitą neutralność w stosunku do powszechnie stosowanych uszczelek,

doskonałe własności antykorozyjne i antypienne.


 

Zastosowania