Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
płyn chłodniczy - gotowy 5 litrów do...
Śledź nas na Facebooku
K2.T205N
Nowy produkt
płyn chłodniczy - gotowy 5 litrów do temperatury minus 35 stopni, do wszystkich rodzajów chłodnic, zapewnia optymalną temperaturę pracy silnika, niebieski, znakomita linia Kuler z brandu K2, mieszalny z płynami innych produkcji
Brak towaru w magazynie: dostępność 24h do 48h
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2016-11-10
płyn chłodnicy gotowy 5 litrów do -35C niebieski - KULER K2
płyn chłodniczy - gotowy 5 litrów do temperatury minus 35 stopni, do wszystkich rodzajów chłodnic, zapewnia optymalną temperaturę pracy silnika, niebieski, znakomita linia Kuler z brandu K2, mieszalny z płynami innych produkcji
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Do temperatury [C] | -35 |
Kolor płynu | niebieski |
Bańka | 5 Litrów |
Płyn typu | gotowy do użycia |
nr oryginału | 9735K1 |
Gotowy do użytku płyn do chłodnic, niebieski w opakowaniu 5 litrów, seria Kuler brand K2
K2 Kuler -35 to nowoczesny, a zarazem uniwersalny, gotowy do użycia płyn do chłodnic, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi, nagradzany złotymi medalami na Międzynarodowych Targach Wynalazków w Brukseli i Seulu.
Specjalnie opracowana receptura latem chroni silnik przed przegrzaniem, a zimą przed zamarzaniem.
Doskonały pakiet inhibitorów złożony z kwasów kaboksylowych z dodatkiem inhibitorów korozji i środków antypiennych zabezpiecza silnik. Zapewnia pełną ochronę silnika przez 5 lat lub 250 tys. kilometrów, także gdy mieszamy go z innymi płynami o przedłużonej żywotności.
K2 KULER -35°C może być stosowany we wszystkich rodzajach chłodnic, zwłaszcza aluminiowych oraz mieszany z innymi płynami równie wysokiej jakości, niezależnie od koloru.
K2 KULER -35°C spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570. Najwyższą jakość płynu potwierdzają badania Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych wg normy PN-C-40007.
SPOSÓB UŻYCIA:
1. Usuń zużyty płyn chłodniczy i przepłucz układ wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic (np. K2 Radiator Flush).
2. Napełnij układ gotowym płynem.
3. Uruchom silnik i odpowietrz układ chłodzenia.
4. Po ochłodzeniu dopełnij płynem do poziomu między MIN a MAX na zbiorniczku wyrównawczym.