Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Ostatnio przeglądane
półoś lewa Citroen JUMPER/ Peugeot...
uszczelka katalizatora CITROEN...
P406 3,0-V6 ES9J4S
C15, ZX, P205, P309 zestaw montażowy...
Śledź nas na Facebooku
LOB.303042
Nowy produkt
półoś lewa Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER/ Fiat DUCATO modele do 2002r, wersja bez ABSu do modeli ze skrzynią biegów typu ME5/ ML..., regeneracja fabryczna - niemiecki producent GKN,
Brak towaru w magazynie: termin do uzgodnienia
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności: 2013-09-24

półoś Citroen JUMPER 1000/1400KG lewa ME5/ML - niemiecka regeneracja GKN - LOBRO
półoś lewa Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER/ Fiat DUCATO modele do 2002r, wersja bez ABSu do modeli ze skrzynią biegów typu ME5/ ML..., regeneracja fabryczna - niemiecki producent GKN,
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
| marka samochodu | CITROEN, PEUGEOT, FIAT |
| model samochodu | JUMPER, BOXER, DUCATO |
| rocznik od-do | 1994-2002 |
| nr oryginału | 3272J3, 3272J4 |
| wymiary lub wersja | CR28, CB37, |
| pojemność silnika: | 1,9D/TD-2,5D/TD |
| strona montażu | lewa |
| Wykonanie półosi | regeneracja - oryginał |
Półoś napędowa lewa Citroen JUMPER/ Peugeot BOXER/ Fiat DUCATO o ładowności 1000/ 1400KG ze skrzynią biegów typu ME5/ ML - niemiecka regeneracja GKN - LOBRO
Parametry:
Producent niemiecki GKN, LOBRO (na montaż fabryczny), dostępne na zamówienie 24h do 48h z magazynu importera lub w terminie do ustalenia z magazynu producenta, do wyczerpania zapasu.
Półoś po regeneracji, zużyta podlega zwrotowi, przy sprzedaży pobieramy kaucję w wysokości 80,00,-zł brutto, do zwrotu po otrzymaniu zużytej półosi w stanie nadającym się do regeneracji (nie złamana, nie skrzywiona, kompletna).
Kryteria zwrotu zużytej półosi napędowej, do regeneracji:
1.Półoś ze wszystkimi częściami jest kompletna oraz nie jest wygięta.
2.Półoś nie jest nadmiernie skorodowana.
3.Półoś dostarczana jest z przegubami.
4.Półoś nie jest złamana.
5.Brak uszkodzeń mechanicznych przegubu oraz gwintu.
6.Koszyk nie jest pęknięty oraz nie nosi śladów zatarcia lub przegrzania na krawędziach wewnętrznych i zewnętrznych.