półoś

Producenci

Ostatnio przeglądane

Nasi dostawcy części samochodowych
{* *}

Śledź nas na Facebooku

półoś Citroen SAXO/ Peugeot 106 1,0-1,5D 1999- lewa - niemiecka regeneracja GKN - LOBRO Zobacz większe

519,00 zł brutto

519,00 zł za szt.

Zadaj pytanie

półoś Citroen SAXO/ Peugeot 106 1,0-1,5D 1999- lewa - niemiecka regeneracja GKN - LOBRO

LOB.303343

Nowy produkt

Citroen SAXO 1.0/1.1/1.4/1.5D od OPR08095 półoś lewa, Peugeot 106 II 1.0/1.1/1.4/1.5D od 01.1999r półos napędowa lewa, niemiecki producent GKN,

Więcej szczegółów

Brak towaru w magazynie: dostępność 24h do 48h

Zobacz zamienniki

Opis

marka samochoduCITROEN, PEUGEOT
model samochoduSAXO, P106
rocznik od-dood 01.1999
nr oryginału32721Q, 32729P
wymiary lub wersjaCR=21, CB=22, dłg=620mm
pojemność silnika:1,0/ 1,1/ 1,4/ 1,5D
strona montażulewa
Wykonanie półosiregeneracja - oryginał

Więcej informacji

Półoś napędowa Citroen SAXO/ Peugeot 106 z silnikami 1,0 - 1,5 Diesel w rocznikach od 1999- strona lewa - niemiecka regeneracja GKN - LOBRO.

Parametry:

  • oś przednia, z lewej
  • Długość [mm] : 627
  • Wymiar gwintu : M20x1.5
  • Zewn. uzębienie, od strony koła : 21
  • Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego : 22
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] : 57
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm] : 76,5
  • Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] : 72
  • Numer dostawcy: 303343
  • Numer OE PSA 32721Q, 32729P,

Producent niemiecki GKN, LOBRO (na montaż fabryczny), dostępne na zamówienie 24h do 48h z magazynu importera.

Półoś po regeneracji, zużyta podlega zwrotowi, przy sprzedaży pobieramy kaucję w wysokości 80,00,-zł brutto, do zwrotu po otrzymaniu zużytej półosi w stanie nadającym się do regeneracji (nie złamana, nie skrzywiona, kompletna).

Kryteria zwrotu zużytej półosi napędowej, do regeneracji:

1.Półoś ze wszystkimi częściami jest kompletna oraz nie jest wygięta.

2.Półoś nie jest nadmiernie skorodowana.

3.Półoś dostarczana jest z przegubami.

4.Półoś nie jest złamana.

5.Brak uszkodzeń mechanicznych przegubu oraz gwintu.

6.Koszyk nie jest pęknięty oraz nie nosi śladów zatarcia lub przegrzania na krawędziach wewnętrznych i zewnętrznych.

Zastosowania

Citroën SAXO Hatchback 1,4 1360/75KM (05.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,5D 1527/54KM (09.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,5D 1527/57KM (09.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,1 1124/60KM (05.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,1 1124/60KM (05.96-...) X,
Citroën SAXO Hatchback 1,1 1124/54KM (05.96-...) X,
Citroën SAXO Hatchback 1,4 1360/75KM (05.96-...) VTS
Citroën SAXO Hatchback 1,1 1124/54KM (05.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,0 954/45KM (05.96-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,0 954/45KM (05.96-...) X
Citroën SAXO Hatchback 1,0 954/50KM (05.98-...)
Citroën SAXO Hatchback 1,0 954/50KM (05.98-...) X
Peugeot 106 II Hatchback 1,1i 1124/60KM (05.96-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,4i 1360/75KM (05.96-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,0i 954/50KM (01.97-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,5D 1527/57KM (10.00-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,5D 1527/55KM (05.96-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,1i 1124/54KM (01.97-...)
Peugeot 106 II Hatchback 1,0i 954/45KM (05.96-...)