półoś

Producenci

Ostatnio przeglądane

Nasi dostawcy części samochodowych
{* *}

Śledź nas na Facebooku

półoś Citroen JUMPY III 2,0-16V HDi prawa ML6C niemiecka regeneracja GKN Zobacz większe

688,00 zł brutto

688,00 zł za szt.

Zadaj pytanie

półoś Citroen JUMPY III 2,0-16V HDi prawa ML6C niemiecka regeneracja GKN

LOB.305132

Nowy produkt

półoś napędowa prawa Citroen Jumpy III/ Peugeot EXPERT III 2.0HDi-16v DW10UTED4/ Peugeot 508 1.6HDi/2.0HDi/2.2HDi modele z manualną skrzynią biegów ML6C, niemiecka regeneracja GKN - LOBRO,

Więcej szczegółów

Brak towaru w magazynie: dostępność 24h do 48h

Zobacz zamienniki

Opis

marka samochoduCITROEN, PEUGEOT
model samochoduJUMPY III, EXPERT III, 508
nr oryginału3273NP, 3273NQ
pojemność silnika:2,0-16v HDI DW10UTED4
strona montażuprawa
Wykonanie półosiregeneracja - oryginał

Więcej informacji

Półoś napędowa Citroen JUMPY III 2,0-16V HDi prawa ML6C/ Peugeot Expert III/ Peugeot 508, modele z 6-biegową skrzynią biegów sterowaną ręcznie.

Parametry:

  • oś przednia, z prawej
  • z łożyskiem
  • Długość [mm] : 998
  • Wymiar gwintu : M24x1.5
  • Zewn. uzębienie, od strony koła : 28
  • Zewnętrzne uzębienie, od strony mech. różnicowego : 37
  • Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] : 59
  • Długość 2 [mm] : 400
  • Średnica przegubu po stronie koła [mm] : 95
  • Średnica przegubu po stronie skrzyni biegów [mm] : 89
  • Nr OE PSA 3273NP, 3273NQ,
  • Nr OE Fiat 1497188088, 71791561, 71792561,

Producent niemiecki GKN, LOBRO (na montaż fabryczny), dostępne na zamówienie 24h do 48h z magazynu importera.

Półoś po regeneracji, zużyta podlega zwrotowi, przy sprzedaży pobieramy kaucję w wysokości 80,-zł brutto, do zwrotu po otrzymaniu zużytej półosi w stanie nadającym się do regeneracji (nie złamana, nie skrzywiona, kompletna).

Kryteria zwrotu zużytej półosi napędowej, do regeneracji:

1.Półoś ze wszystkimi częściami jest kompletna oraz nie jest wygięta.

2.Półoś nie jest nadmiernie skorodowana.

3.Półoś dostarczana jest z przegubami.

4.Półoś nie jest złamana.

5.Brak uszkodzeń mechanicznych przegubu oraz gwintu.

6.Koszyk nie jest pęknięty oraz nie nosi śladów zatarcia lub przegrzania na krawędziach wewnętrznych i zewnętrznych.

Zastosowania

Citroën JUMPY 3 Dostawczy - nadwozie pełne 2,0HDi 1997/140KM (01.07-....)
Citroën JUMPY 3 VAN - wielkopojemne 2,0HDi 1997/140KM (01.07-....)
Citroën JUMPY 3 VAN - wielkopojemne 2,0HDi 1997/120KM (01.07-....)
Citroën JUMPY 3 Dostawczy - nadwozie pełne 2,0HDi 1997/120KM (01.07-....)
Peugeot 508 Sedan 2,2HDI 2179/204KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 1,6HDi 1560/112KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 2,0HDi 1997/163KM (11.2010-...) Hybr4
Peugeot 508 Sedan 1,6 1598/163KM (01.2012-...)
Peugeot 508 Sedan 1,6HDi 1560/115KM (02.2012-...)
Peugeot 508 Sedan 1,6VTi 1598/120KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 1,6THP 1598/156KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 2,0HDi 1997/163KM (11.2010-...) AWC
Peugeot 508 Sedan 2,0HDi 1997/136KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 1,6THP 1598/150KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 2,0HDi 1997/163KM (11.2010-...)
Peugeot 508 Sedan 2,0HDi 1997/140KM (11.2010-...)
Peugeot EXPERT III Dostawczy - nadwozie pełne 2,0HDi 1997/136KM (01.07-...)
Peugeot EXPERT III Dostawczy - nadwozie pełne 2,0HDi 1997/120KM (01.07-...)
Peugeot EXPERT III Dostawczy - skrzyniowy 2,0HDi 1997/120KM (01.07-...)
Peugeot EXPERT III Tepee - przeszklony 2,0HDi 1997/120KM (01.07-...)
Peugeot EXPERT III Tepee - przeszklony 2,0HDi 1997/136KM (01.07-...)
Peugeot EXPERT III Dostawczy - skrzyniowy 2,0HDi 1997/136KM (01.07-...)