Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, strona prawa - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, hiszpański zamiennik TALOSA, strona prawa,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, niemiecki zamiennik FEBI, strona prawa,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - francuski SASIC, strona prawa
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, hiszpański zamiennik DYS, strona prawa
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, hiszpański zamiennik RTS, strona prawa
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - Prottego Palladium, strona prawa
końcówka kierownicza Talbot 1307, Talbot 1510, Talbot Horizon, Talbot Matra Baghera, Talbot Murena, Talbot Rancho, Talbot Simca, Talbot Solara, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,