Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - polski producent TenCar,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - PROTTEGO PALLADIUM,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, strona lewa - nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, hiszpański zamiennik TALOSA, strona lewa,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, niemiecki zamiennik FEBI, strona lewa,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - francuski SASIC, strona lewa
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, hiszpański zamiennik RTS, strona lewa
końcówka układu kierowniczego RENAULT TWINGO I do roku 12.1999 gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - Prottego Palladium, strona lewa