Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona lewa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona lewa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki FEBI,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona lewa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański RTS jakość potwierdzona,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona lewa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - Prottego Palladium,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona prawa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent TALOSA,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona prawa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki TRW jakość oryginału,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona prawa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki FEBI,
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona lewa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański RTS,