Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Śledź nas na Facebooku
Przekładnia kierownicza - końcówka układu kierowniczego, najczęściej dokręcana do drążka kierowniczego. Wymiana końcówki wiąże się z ponownym ustawianiem zbieżności geometrycznej pojazdu, więc sugerowana jest wymiana obu końcówek na raz.
końcówka układu kierowniczego RENAULT SAFRANE strona prawa, gwint M14x1.5, nowa w zamienniku - Prottego Palladium,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 5 Super, 9, 11, 21, 25, ESPACE II, FUEGO, wymiar gwintu 14x1,5 / wymiar stożka 14,6mm, strona lewa lub prawa - nowa w zamienniku - belgijski SIDEM,
końcówka układu kierowniczego RENAULT 5 Super, 9, 11, 21, 25, ESPACE II, FUEGO, wymiar gwintu 14x1,5 / wymiar stożka 14,6mm, strona lewa lub prawa - nowa w zamienniku - PROTTEGO PALLADIUM
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, niemiecki oryginał produkcji TRW,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent Talosa,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - niemiecki Febi,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent DYS,
końcówka układu kierowniczego RENAULT TRAFIC I do roku 03.2001 na stronę lewą lub prawą, gwint zewnętrzny M14x1.5, nowa w zamienniku - hiszpański producent RTS,